dimanche 11 janvier 2015

Pause - DAY 12

AQUARELLA  AND ACRYLIC  -  5  X  7  INCHES
PAUSE
Tôt ce matin,  j'ai regardé dehors et j'ai presque oublié qu'il faisait froid.  J'ai sorti mes pinceaux, les formes et les couleurs se sont placées toutes seules.  Demain, je ferai quelques sketchs d'ornements de sapin! 

Early this morning, I looked outside and I almost forgot it was cold.  I got out  my brushes, soon forms and colors just decided what they wanted for themselves.  Tomorrow, I'll sketch a few tree ornements!

4 commentaires:

Olga Díaz OlgaD.Art a dit…

Hola Helen. Muy original, me estoy imaginando nieve.

Helen H Trachy a dit…

Thanks Olga! I didn't have much time to paint today! Have a good week, Hugs

Polly Birchall a dit…

Your lovely painting made me feel cold, great choice of colours

Helen H Trachy a dit…

Of course Polly, it's still winter .. It's a kind of relapse in the weather, but it won't last long, it never does. :)