mardi 30 septembre 2014

Day 30 - A day for roses



AQUARELLA  -  6 INCHES X 12 INCHES
A DAY FOR ROSES

-  A special day with smell of roses  in the air!   This, to finish the 30 paintings in 30 days of Leslie Saeta's Challenge. Afterwards, I'm having a nice long break, but will make sure of visiting you to admire your work  and comment.

-    Une journée tout à fait spéciale avec des odeurs de roses, pour mettre fin au Défi de 30 peintures en 30 jours de Leslie Saeta. Je prends un bon congé, ce qui ne m'empêchera pas de vous visiter et voir tout ce que vous faites et ce que vous avez à dire.  !

7 commentaires:

hmuxo a dit…

MY FAVORITE!! So loose and the colors are beautiful! Congratulations Helen with the challenge!!! Now time to rest!!

martinealison a dit…

Bonjour ma chère Helen,

Toutes mes félicitations pour ce défi que tu termines en beauté avec cette superbe aquarelle.
Des roses parfumées, parfumées de couleurs.
Tu mérites bien une pause...

Gros bisous ♡

martine paquet a dit…

Bravo Helen!
Comme tes roses sont jolies!

Polly Birchall a dit…

Really beautiful rose! Well done on completing 30 days. You deserve an award.

Celia Blanco a dit…

Beautiful Helen, I love the loose washes! I enjoyed seeing your paintings everyday and thank your assistant "Gizmo" for hosting! Congrats!!You deserve a break!

Autumn Leaves a dit…

Just absolutely beautiful, Helen! This would make a fabulous high end card too.

Fabienne a dit…

Chère Helen, merci de ta visite et de ta gentillesse. Le parfum des roses que tu as peintes arrive jusqu'à moi!
Je te souhaite une jolie pause, pleine d'inspiration.
Bisous